Porsche 918 rsr opcje binarne


Porsche 918 RSR Concept Premiery w Detroit O Porsche Cars Ameryka Północna Media Central Porsche Cars Ameryka Północna Media Central dostarcza najbardziej autorytatywnych i aktualnych informacji o świecie działalności Porsche w Ameryce Północnej. Niezależnie od tego, czy interesujesz się nowymi modelami Porsche, technologią Porsche, znakomitym dziedzictwem Porsche, rozwojem biznesu Porsche, czy środowiskiem dyrektorów PCNA, znajdziesz to wszystko na PCNA Media Central. Ta strona internetowa zawiera również tysiące zdjęć i zasobów wideo do wykorzystania w mediach, a także zestawy prasowe z poprzednich lat modelowych. Połącz się z PorschePorsche AG Aktualne informacje prasowe Laboratorium wyścigowe Porsche 918 RSR z jeszcze bardziej wydajnym napędem hybrydowym Światowa premiera w Detroit: zamach stanu z połowy silnika jako technologiczne łóżko testowe Stuttgart. Dr inż. h. c. F. Porsche AG, Stuttgart, kontynuuje rozszerzanie swojej wydajności i kompetencji o wysokiej wydajności poprzez intensywne prace rozwojowe w dziedzinie technologii hybrydowej. Z Porsche 918 RSR, producent sportowych samochodów premium prezentuje wysokiej klasy syntezę pomyślnych koncepcji hybrydowych z 2017 roku. Dwumiejscowy zamach stanu 918 RSR z silnikiem środkowym wyraźnie pokazuje, co dzieje się, gdy technologia zastosowana w hybrydzie 911 GT3 R i konstrukcja modelu 918 Spyder zostaną przeniesione do nowoczesnego, innowacyjnego samochodu sportowego. Dzięki wysokowydajnemu akumulatorowi z kołami zamachowymi, hybrydowy samochód wyścigowy 911 GT3 R okazał się magnesem przyciągającym uwagę podczas wyścigów wyścigowych na torze nrburgring Nordschleife, podczas wyścigów American Le Mans Series (ALMS) w Road AtlantaUSA i ILMC w Chinach Zhuhai . Wykazał on ogromny potencjał wydajności w realistycznych warunkach wyścigów samochodowych w stosunku do najlepszych konkurentów. Hybryda 911 GT3 R, określana wewnętrznie jako laboratorium wyścigowe, faktycznie przewyższała wysokie oczekiwania Porsche Motorsport. Konkurencyjność, wysoka niezawodność i wzorowa oszczędność paliwa w połączeniu z najwyższą wydajnością podkreśliły techników Porsche podstawową ideę generowania dodatkowej mocy w inteligentny sposób. 911 GT3 R Hybrid uzyskuje dodatkową moc z własnej dynamiki pojazdu podczas hamowania. Porsche przenosi teraz tę technologię do zamachu stanu 918 RSR z silnikiem średniego silnika, sportowej wersji samochodu koncepcyjnego 918 Spyder. Z tradycji ustanowionej przez klasyczne samochody wyścigowe Porsche dalekiego zasięgu, takie jak przewrót lat 908 (1969) i zamach stanu 917 (1971), projektanci Porsche stworzyli link do postmodernizmu formy wynikającej z filozofii funkcji. W modelu 918 RSR linie eleganckiego przepływu są zdominowane przez muskularne nadkola, dynamiczne wloty powietrza i kokpit przypominający ambony. Widoczne koło wentylatora pomiędzy rurami wlotu powietrza w ramie a tylnym spoilerem o wymiarach RS Spyder dodatkowo podkreśla funkcję laboratorium wyścigowego. Nowy chromowany, metaliczny chromowo kolor, który został stworzony, podkreśla rzeźbione kształty formularzy, podczas gdy typowy hybrydowy pomarańczowy kolor Porsche na zaciski hamulcowe i podłużne pasy nadwozia nadają niezwykłe akcenty. W szczególnie lekkim, odpornym na skręcanie karbonowym wzmocnieniu z włókna węglowego (CFRP) dominuje technologia wyścigów samochodowych. Silnik V8 jest rozwinięciem silnika z bezpośrednim wtryskiem z udanego samochodu wyścigowego RS Spyder i oferuje teraz moc dokładnie 563 KM przy 10.300 obr / min w 918 RSR. Silniki elektryczne na dwóch przednich kołach generują moc 75 kW, czyli łącznie 150 kW, do szczytowej mocy napędowej wynoszącej dokładnie 767 KM. Ta dodatkowa moc, która jest generowana podczas hamowania, jest przechowywana w zoptymalizowanym akumulatorze koła zamachowego. W modelu 918 RSR dwa silniki elektryczne oferują funkcję wektorowania momentu obrotowego ze zmiennym rozdziałem momentu obrotowego na przednią oś. To dodatkowo zwiększa zwinność i poprawia reakcję układu kierowniczego. Montowany przed tylną osią, środkowy silnik jest zintegrowany z wyścigową skrzynią biegów również opartą na samochodzie wyścigowym RS Spyder. Ta rozwinięta sześciobiegowa przekładnia o stałej sile z podłużnie zamontowanymi wałami i zębatkami zębatymi o prostych zębach jest obsługiwana za pomocą dwóch manetek zmiany biegów za kierownicą wyścigową. Wyposażenie funkcjonalne pojazdów podkreśla purystyczny charakter wyścigowy. Niezależnie od tego, czy chodzi o charakterystyczne drzwi, które otwierają się ukośnie w górę, wlot powietrza w dachu między drzwiami skrzydłowymi, szybkie zamki na przednich i tylnych pokrywach CFRP, dwie anteny montowane na dachu do radia i telemetrii, RS Spyder Podobnie jak małe, boczne przednie włókna lub splittery powietrzne pod przednią wargą lub ślizgacze bez profilu na 19 kołach z centralnym zamkiem, pojazd może być wyraźnie uznany za eksperymentalne laboratorium wyścigowe. W odróżnieniu od samochodu koncepcyjnego 918 Spyder, w 918 RSR przeważa nieskażona atmosfera wyścigów. Przytulne kubełkowe siedzenia siedzące w brązowej skórzanej oprawie przywołują historię dżentelmena, który miga na kierownicy wyścigowej, a wyświetlacz rekuperacji na kolumnie kierownicy przed ekranem wyświetlacza dostarcza informacji pilotowi. Zamiast futurystycznej, ergonomicznie awangardowej konsoli środkowej z dotykowym interfejsem użytkownika z samochodu koncepcyjnego 918 Spyder, kabina 918 RSR jest podzielona przez minimalistyczną konsolę z przełącznikami typu rocker. Zamiast drugiego siedzenia akumulator koła zamachowego znajduje się po prawej stronie konsoli. Ten akumulator koła zamachowego jest silnikiem elektrycznym, którego wirnik obraca się do 36 000 obrotów na minutę, aby magazynować energię obrotową. Ładowanie następuje, gdy dwa silniki elektryczne na przedniej osi odwracają swoją funkcję podczas procesów hamowania i działają jako generatory. Za naciśnięciem przycisku pilot może przywołać energię zmagazynowaną w naładowanym akumulatorze koła zamachowego i użyć go podczas przyspieszania lub wyprzedzania manewrów. Koło zamachowe jest w tym przypadku hamowane elektromagnetycznie w celu dodatkowego zasilania do 2 x 75 kW, tj. W sumie 150 kW, z energii kinetycznej do dwóch silników elektrycznych na przedniej osi. Ta dodatkowa moc jest dostępna przez około osiem sekund, kiedy system jest w pełni naładowany. W udanej wersji 911 GT3 R Hybrid, ta dodatkowa moc może być również wykorzystana jako pomoc konsumpcyjna w zależności od sytuacji wyścigowej, np. opóźnić pit stop lub zmniejszyć objętość zbiornika paliwa, a tym samym wagę pojazdu. Wraz z nowym laboratorium wyścigowym RSR 918, Porsche podnosi teraz tę hybrydę wyścigową do poziomu eksperymentalnego. W modelu 918 RSR Porsche Intelligent Performance jest równoznaczne z badaniami nad metodami dalszej zrównoważonej poprawy wydajności w zintensyfikowanych warunkach toru wyścigowego, czasów okrążeń, postojów w pit stopach i niezawodności, w której Porsche od ponad 60 lat wykazuje się sukcesem. Wreszcie, numer startowy, 22, składa hołd rocznicy kolejnego triumfu. W czasach, gdy ogólne zwycięstwa w Le Mans nie były jeszcze całkowicie rutynową sprawą w dziale wyścigowym Porsche, piloci dr Helmut Marko i Gijs van Lennep byli pierwszymi, którzy przekroczyli linię mety w 1971 roku przez 24 godziny na dobę. Zapis odległości wyznaczony przez ich krótki zamach Porsche 917 5335.313 kilometrów (3315.21 mil) przy średniej prędkości 222,304 kmh (138,13 mph) nie pozostał niepokonany przez całą wieczność, ale dokładnie przez 39 lat do roku 2017. W tym czasie 917 w barwach Martini był także eksperymentem i znacznie wyprzedza swoje czasy: rama z magnezu wyznacza nowe standardy w dziedzinie lekkich konstrukcji Porsche. Uwaga: Obrazy Porsche 918 RSR i Detroit Auto Show są dostępne dla akredytowanych dziennikarzy w bazie danych Porsche Press na stronie presse. porsche. de. Samochód koncepcyjny hybrydowy RSRPRS 918 RSR (2017 r.) Premiera: 10 stycznia 2017 r., North American International Auto Show (NAIAS) w Detroit, USA Silnik: 3,4 V8 z 414 kW 10,300 obr / min 2 silniki elektryczne 75 kW każdy (moc szczytowa 564 kW) Skrzynia biegów: 6-biegowa przekładnia wyścigowa Opracowano różne systemy odzyskiwania energii kinetycznej. W samochodach F1 silnik elektryczny jest połączony z silnikiem, dlatego też tylne koła i energia są przechowywane w superkondensatorze (są w stanie magazynować energię 100 razy szybciej niż zwykłe akumulatory). System, z którego korzysta Porsche, jest nieco inny. System KERShybrid w samochodzie koncepcyjnym 918 RSR Samochód koncepcyjny 918 RSR wygląda jak 918 Spyder, ale koncepcja hybrydy pochodzi z samochodu wyścigowego 911 997 GT3 R Hybrid, a nie z modelu 918 Spyder. Silnik spalinowy i skrzynia biegów w RSR 918 są projektami opartymi na jednostkach z samochodu wyścigowego RS Spyder. Na przedniej osi zainstalowane są dwa silniki elektryczne, a energia jest magazynowana w kondensatorze koła zamachowego, który jest w zasadzie także silnikiem elektrycznym. Koło zamachowe działa na łożyskach ceramicznych i działa w próżni, dzięki czemu nie wieje tak szybko. Kiedy kierowca naciska pedał hamulca, silniki-generatory są połączone z kondensatorem koła zamachowego za pomocą kabli elektrycznych i po ustanowieniu tego połączenia silniki elektryczne pomagają również w hamowaniu samochodu, co oznacza, że ​​pomagają one obniżyć temperaturę tarczy hamulcowej i nieco się zużywają. Gdybyś miał elektryczne silniki podłączone do kondensatora przez cały czas, to zmniejszyłoby to moc samochodu, więc jest ono podłączone tylko podczas hamowania. Aby obrócić kołem zamachowym do maksymalnej wartości 36.000 obr / min, wymaga to wielu hamulców przed narożem. Za naciśnięciem przycisku pilot może przywołać energię zmagazynowaną w naładowanym akumulatorze koła zamachowego i użyć go podczas przyspieszania lub wyprzedzania manewrów. Koło zamachowe jest hamowane elektromagnetycznie, aby zapewnić moc do 150 kW od energii kinetycznej do silników elektrycznych na przedniej osi. Ta dodatkowa moc jest dostępna przez około 8 sekund, gdy koło zamachowe obraca się z maksymalną prędkością. Przednie silniki elektryczne oferują również funkcję wektorowania momentu obrotowego poprzez zmienny rozdział momentu obrotowego między lewym i prawym przednim kołem. Poprawia to przyczepność i reakcję na ruch kierownicą podczas wychodzenia z zakrętów. Bardzo piękny, ale mylący samochód koncepcyjny Samochód koncepcyjny 918 RSR jest mylący - ma elementy zarówno samochodu wyścigowego, jak i samochodu ulicznego. To nie jest pełny samochód wyścigowy i zdecydowanie nie jest to samochód uliczny. Prezes Porsche Mathias Mller zaprezentował samochód koncepcyjny 918 RSR w NAIAS 10 stycznia 2017 r. Kamery Porsche AG zamiast lusterek Porsche AG Cóż za piękno Dziękuję Tony Hatter i Michael Mauer Porsche AG Liquid Metal Chrome Blue to nazwa zewnętrznego koloru Porsche AG Koncepcja RSR 918 pokazuje zarówno elementy samochodu ulicznego 918, jak i samochodu wyścigowego. Koło zamachowe KERS waży zaledwie 14 kg. 31 funtów. Porsche AG Porsche AG 10 stycznia, 918 RSR został zaprezentowany na targach NAIAS. Michael Mauer, szef projektu w Porsche AG mówi o swoim stworzeniu. 2017 1 marca, Geneva Motor Show pierwszy dzień prasowy. Film z 7 marca 2017 roku. 918 Debiut koncepcji RSR w Europie. Lider projektu 918, Frank Walliser, udziela wywiadu. 7 września 2017 r. Projektant Anthony Tony Hatter mówi o koncepcji 918 Spyder i RSR. James Herne Ekscelencje Rocznice Mar, 05 14 urodziny Carrera GT (2003) Mar, 06 5 urodziny Boxster 981 (2017) Mar, 12 48 urodziny 917 (1969) Mar, 13 56. urodziny Ferdinanda Olivera Porsche (1961) ) Mar, 16 czternaste urodziny 928 (1977)

Comments

Popular Posts